mysig dag

... trots det blöta som ramlade ner från himlen på eftermiddagen. Elin kom hem straxt innan 10, natten hade hon tillbringat hos Paulinn. Vi hämtade Malin, åkte vidare och hämtade upp Vera sedan bar det iväg till stallet för lite umgänge o ridning. Har skrattat en hel del idag. Vera vet verkligen hur man bjussar på sig själv.En promenad med hästar o sedan en tur på ridbanan. Några bilder bidde det...som av en händelse matchade Veras outfit väldigt väl med Varres :-) lite jogging på ridbanan... det skumpar lite :-)
sedan var det Malins tur ... lite som att cykla... har man en gång lärt sig - finns känslan kvar.... lååånga kliv på pållan :-)
Tack för en jättemysig dag :-)
 
Update.... Film hittar Ni hos « Vera »

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad härligt :)

Själv har jag halkat tll jobbet idag, ett tag trodde jag inte att det skulle gå alls och återigen undrade jag hur jag tänkte som inte tog semester dessa två dagar oxå...

Kram

2012-12-27 @ 08:34:40
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder, det såg mysigt ut. Malin är kanske inte med så ofta, roligt att Vera var med.
God fortsättning......Kram

2012-12-27 @ 12:31:50
URL: http://frusundstroms.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0