oj!!

... några dagar utan inlägg.... tiden går lite oroande fort.

Var på Agda-kurs i onsdags. vilket medförde att jag blev utan lunchpromenad med Sanna även denna dagen...
och vad tror ni händer? jo... jag skulle rida Varre som. sällskap då Elin tömkörde Mercy på en liten runda efter de mörka, men snömysiga vägarna. Möte med bil gick hur bra som helst... men straxt efter fick vi möte med timmerbilen (obs, utan last) Varre får panik o tvärvänder o jag rider tillbaka... Elin får en uppjagad Mercy i långlinan...
Det visade sig i vilketfall att detta enorma ekipage (lastbilen) skulle kasta timmer efter "vår" väg tillbaka mot stallet och att ridturen som skulle ta ca 30min blev en frusen kväll i väntan (1,5tim) på att han skulle lasta klart... Han tog upp hela vägen o det fanns verkligen ingen annan stans att ta sig förbi...
hemma var vi sent som tusan...

Kommentarer
Postat av: Sara

Och nyinflyttade som ni är så har ni inte hittat nån alternativ väg än.... om det nu finns nån. Att han inte kunde vänta så ni kunde komma förbi... vad är väl 5 minuter liksom...?

tur iaf att allt gick bra
Kram

2012-12-15 @ 13:34:37
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Lena

Gud så jobbigt!

2012-12-18 @ 09:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0