Tiden går...

... vänskap består?
Lämnade precis över rrf-bloggen till Micka, då det var hon som skulle ta över den.
Ett tag kändes det som om ingen ville ta över och driva bloggen, så jag var nästan i valet och kvalet om jag skulle låta lägga ner den.
Hoppas att läsarna blir fler och mer aktiva så att det stimulerar att hålla bloggen uppdaterad. Lite trist när man går in på statistiken och ser att det det maximalt varit en person inne och kikat och aldrig någon som kommenterar ett inlägg. Lätt att tappa sugen då inget intresse visas. En blogg lever bara om intresse visas, kom ihåg det! 
Vonne säger att jag är ett controlfreak vilket inte är helt omöjligt. Detta fick jag känna idag då jag släppte ifrån mig RRF-bloggen som jag skapade...Kändes lite som att släppa sitt barn vind för våg... Den kommer att bli annorlunda från hur jag byggt upp den och jag säger inte att det kommer att bli dåligt - bara att det känns konstigt att släppa ifrån sig någonting som bara jag haft tillgång till tidigare. Märklig känsla bara  (och säkert urlarvig), men från och med nu är det inte längre jag som styr över vad som får finnas kvar och vad som kommer att komma till. Nu har jag faktiskt ingen kontroll längre. Men jag hoppas att de inlägg som redan finns där får ligga kvar, de är ändå en del av RRFs historia.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vonne

Hmm.. Se det som något positivt att någon vill hålla bloggen vid liv :) Det blir ju svårt för dig att göra det när du inte står kvar. Kanske hade det varit lättare för dig om det startades en helt ny blogg? Att du är liiiite kontrollfreak säger jag för att jag tror jag kan göra det, eftersom jag faktiskt är din vän. Och vänskap består om man jobbar på den och vill :) Miss you! Kram

Svar: Du kan absolut påtala mitt kontrollbehov och jag tar inte illa vid mig... Och jag ser det positivt att någon vill och orkar få "mitt lilla barn" att överleva... Det är bara larv som jag måste lägga av med :) Miss U2 <3
☼ Anna ☼

2012-12-11 @ 08:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0