Roliga nyheter...

Lill-Elin har blivit med ponny :)

Stort, stort jättegrattis till familjen. Ser fram emot att komma till stallet idag och kolla på underverket.
Kanske kommer det en bild på honom senare.

Pållarna mina är bättre i sina karleder. Men MB gillar inte att jag är och smörjer in honom, det är en strid varenda gång. Som jag givetvis vinner, men inte utan att svetten rinner.

De blir nog hemma även in i nästa vecka, men sedan får de gå ut till sina kompisar i sommarhagen igen.

Jag jobbar denna veckan ut, bara denna halva dagen och i morgon kvar dock, men sedan blir det 3 härliga veckors ledighet. Hoppas på att få lite sol på mina rätt bleka ben och att jag kan få en plats i vassen bland alla änderna.


Kommentarer
Postat av: Sara

Himla tur vi inte badar vid samma sjö då...för här är det upptaget...eh...visst ja...börjar jobba på måndag :(



kram

2012-07-19 @ 12:29:59
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Sara

Å vad roligt för "lill Elin" förresten... första hästen/ponnyn är ju något speceillt



Kram igen

2012-07-19 @ 12:31:09
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Åsa DH

Vilken fin blogg Anna! Rloigt att följa;)Själv har jag just varit på apoteket och skall testa Innotyol och Silon till Chantique.Du har nog rätt angående

M-R-S-salvan->kostar mer än den smakar. Kanske ses i stallet i em. Kram

2012-07-21 @ 12:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0