Till TC...

... Hur lät jag mig nu övertalas att göra detta idag?

Insåg igår att det där med bikini kanske är dags att införskaffa ny - Tyvärr... Finns det någonting som är så vedervärdigt att utsätta sig för som att gå till butikerna för att prova just detta "plagg". Tanken är ju att man sedan ska visa upp det på en strand också. Detta gör saken ändå värre när man står där i provhytten och vetskapen om att detta som man helst vill dölja i en burka eller liknande ska "prydas" i ett färgglatt litet stycke som heter just bikini. Ett stort stycke men gärna så litet som möjligt så att så mycket av det degiga vita kan få en behagligare ton av gyllene brunt.


Men i provhytten är man bara blek och fet...





Kommentarer
Postat av: Johannaday

Hej :) Ja, planen är att jag skall rida in och utbilda honom lite, samt tävla någon clear round, jag får ju tävla ungponny i hoppning. Min syster skall få äran att starta honom i dressyren innan försäljning :) kram

2012-07-26 @ 20:28:58
URL: http://www.johannaday.com
Postat av: Johannaday

Hej :) Ja, planen är att jag skall rida in och utbilda honom lite, samt tävla någon clear round, jag får ju tävla ungponny i hoppning. Min syster skall få äran att starta honom i dressyren innan försäljning :) kram

2012-07-26 @ 20:29:42
URL: http://www.johannaday.com
Postat av: Sara

-asg-

Känner igen ditt dilemma... å bikini vill man ju gärna ha... trots allt!

Vad är de de säger nu igen...? Hmm... äta mindre portioner, i rätt tid och nyttigare... jisses...HUR ska denna ekvation gå ihop?? ;)



Kram

2012-07-28 @ 10:32:55
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0