tvättat o rullat...

... tänkte att det var direkt nödvändigt.

Idag ska Elin till Åkersberga ch rida sin första lektion för Isabell - och på Mercy :)
Jag har bett Elin om att se lite hyfsad ut och till det hör matchande lindor och schabrak, vilket jag tvättat och och lindat upp lindor (inte nog med att jag betalar kalaset och ser till att hon kommer dit alltså)

Frågan är nu bara... Beige schabrak med beige lindor... eller vitt schabrak med vita lindor eller med mörkblå lindor som matchar den blå kanten i det vita schabraket?

Jag tror att det blir beige idag och vitt och blått i morgon. Ska ta bilder och försöka filma lite så får ni se hur de ser ut tillsammans.

Nu ska jag väl väcka odågan. Elins ska rida kl 12.30 och vi bör vara där en stund innan för uppvärmning och för att visa honom runt i ridhuset.  Det tar det en halvtimme att ta sig dit och hur lång tid det tar att få in honom i transporten idag har jag ingen aning om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0