Då var det god morgon ...igen :)

Stallet avklarat,
hunnit med det mesta sånär som på höpåsarna... men de fixar vi lätt i eftermiddag.
 
Sovit lite oroligt i natt. Jag gör alltid det när Raoul reser till SA... men bara resenätterna, sedan sover jag som en stock.
 
Sitter o funderar över rätt mycket nu. Tankar som jag egentligen inte har tid med att lägga ner här i bloggen just nu... Det är mitt förståndiga barns fel... Inget illa, bara lite djupare funderingar om vad man egentligen borde ta tag i.
För som hon uttryckte sig " Alla borde egentligen gå och prata med en coach - inte för att man upplever att man har några stora problem, utan för att alla borde kunna bli en bättre människa - medmänniska"... Är det normalt att en stundande 17åring uttrycker sig på det viset? ( misstänker dock starkt att det var en välriktad spark till... mig?) ;)
Tänkt mycket på det sedan vi åkte hem igår och visst tusan har hon rätt. Jag tror att vi alla behöver lite insikt om varför man reagerar på ett visst sätt i vissa situationer - inte minst jag. Jag har lätt att känna mig kliven på och utnyttjad fastän det kanske inte allid är så. Och om jag ( som vid stallmötet igår tex) säger att min närvaro inte känns aktuell (snacka ihop sig om framtiden då jag inte längre är kvar i stallet) känns det som om jag smiter - varför då?
Nåja... Dessa tankar får stanna där just nu... Jag måste göra mig klar och åka till jobbet.
CU!
 
 

Kommentarer
Postat av: Vonne

Jag tyckte inte du smet, där emot hade det varit trevligt att ha dig med :))

2012-11-06 @ 11:35:36
URL: http://www.vonnes.blogg.se
Postat av: Anonym

Hade jag varit i ditt läge hade jag oxå avvikit, tycker inte du smet, det gällde ju faktiskt inte dig längre.

2012-11-14 @ 20:48:53
Postat av: Anna

Svar till anonym...
Nej.. Jag vet ju det ... Men på här jag alltid varit den som alltid kunnat närvara på alla möten... Därav känslan...

2012-11-14 @ 20:52:39
URL: http://obergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0