hovis...

... dvs Hasse kom till Varre idag. "rita en karta , så att jag hittar" det bad han mig om då vi skulle träffas för Mercys tappsko i förra veckan. Men idag visade det sig att han. visst varit ut till Frösvik, Visserligen för mer än13år sedan då "hästhäxan" (?) hade stallet Varre är lite mjuk i sulan så han rekommenderade inte att lägga på sulor bak... fram fick han montera på den dock.
Pia tipsade om polarpads. Avtagbara. snösulor . för att undvika tryck på hästens sula. Bilden har jag hämtat från polarpads hemsida. http://www.polarpad.se/ sulorna köper man i par o Täby stall & foder kostar de 229kr.



Kan detta vara någonting. som säljs på globen horse show?
Vi ska ju dit på söndag ... vi är Elin, Zandra, Vonne och jag -med flera tusen andra hästnördar :-(

Kommentarer
Postat av: Vonne

Ser fram mot söndagen! :))

2012-11-30 @ 11:33:00
URL: http://www.vonnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0