natti-natti!

...super-duper-trött...
Vet inte riktigt hur jag ska klara av denna veckan. Bytt pass med Eja idag, så det blev morgonfodring o utsläpp av hästar. Lika blir det i morgon o på torsdag. känner mig sedan mörbultad. Raoul åkte till SA idag o blir borta till lördag, nån gång mitt på dan. så nu är det hunden, katten, två hästar, matlagning och toppa det med jobb. Jag får bekänna färg helt enkelt. Tur att Elin ändå är hemma :-)
Nä, måste knyta ihop påsen för idag. klockan påminner mig i morgon 04.50 om att det finns 14 matglada hästar, som måste få mat innan 4 av dem får gå ut.
-Nattis!

Kommentarer
Postat av: Gun-Britt

Det verkar jobbigt det där!! Men hästar & hundar har väl varit ditt stora intresse jämt. Hoppas du lyssnar på din kropp bara så du är rädd om dig! Kram moster i Dalom

Svar: Ja ... och det känns ännu tyngre nu när jag snart ska byta stall :) Det är precis lika som det alltid har varit, men just nu är det riktigt slitigt...
☼ Anna ☼

2012-11-06 @ 00:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0