nu har jag en sådan lust

... att skriva om hur arg jag just blev. Men jag sätter tand för tunga denna gång...

Istället ska jag berätta om att hästarna nu sovit sin första natt på Frösvik... de har haft sin första hagdag på Frösvik o allt är precis så toppen som jag hade hoppats på :-)
Vonne o Zandra hjälpte till. med lite transport av. grejor o Zandra utryckte sig precis så som Elin gissade att hon skulle göra... att vi verkligen hamnat på landet... :-)

Jag vet fler hästar o hästägare som hade gillat att ha sina hästar här. Men jag tror faktiskt invd att stallägaren vill ha fler hyresgäster...

Idag blev det ridning på ridbanan. Elin valde att ha Mercy på dubbellina o han var så fantastiskt fin. Varre var spänd som tusan, men det får anses okey att hon ändå taggade ner innan vi gick av ridbanan. Det är ju alltid en första gång för allt :-)
Inga bilder :-( ... men är det någon som är förvånad?

kram!

Kommentarer
Postat av: Vonne

Jo du lyckades göra mig nyfiken på vad du just blev så arg på..
Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas på nya stället, det var en jättemysig gård så där som man skulle vilja bo. Men det kändes lite som världens ände, men som du sa känns det alltid längre första gången man åker någonstans.Kram

2012-11-26 @ 09:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0