plupp...

... så var den här dagen slut.
Vart tog den vägen?
Det låter kanske märkligt för många, men jag gillar måndagar.Jag känne mig faktiskt rätt så pigg. Skönt att vara först på jobbet, för alla andra tycker att måndagar är pest... Så ser det ut just nu. Det kanske hinner ändra sig. Eller så bestämmer man sig bara för att gilla måndagar, torsdagar eller vilken dag man vill så blir det en bra dag - kan det vara så enkelt?
 
Stallet då?
Hästarna verkar ta nya placeet med ro. Skönt att inte ha maten precis utanför boxarna, då slipper vi kriga om påsarnas innehåll. Hö och halm att mumsa på gör att de dessutom verkar mer nöjda och avslappnade. Det kan verkligen bli bra et här :)
 
Det blev ridbanan - idag igen. La fram lite förhöjda bommar som vi travade över.  Varre jobbade bitvis helt underbart, visst i korta stunder, men så mycket ridkänsla som jag fick idag har jag inte haft på mycket länge.
I morgon är planerna på att rida ut ... Vi får se hur långt vi kan ta oss utan att rida vilse i mörkret, för jag lovar att när det är mörkt- är det verkligen mörkt.
 
 Oj detta korta inlägg har tagit väldigt lång tid att skriva, känner mig lite ofokuserad. Kanske lika bra att knyta ihop säcken för idag.
Jag säger som så många andra gamla tanter " det är en dag i morgon också"...
Nattis!
 

Kommentarer
Postat av: Vonne

Det blir desto härligare att rida ut då det är ljust, ni har ju underbara ridvägar där ute :)Skönt att pållarna tar flytten bra.
Kram

2012-11-27 @ 07:51:13
URL: http://www.vonnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0