fredag!!!

... jösses så skönt. Dessutom är det lönehelg. Tyvärr får jag lov att säga. Jag behöver handla och det är det ju fler som behöver och jag avskyr att trängas i butikerna....
Men det ska bli skönt med en sovmorgon (i morgon) i helgen. En riktig slapparmorgon.

Snö på backen då jag skulle släppa ut hästarna och is på vägarna, vilket säkert orsakat mängder av olyckor redan.
Tåget är försenat... Det är bara ett par minusgrader undrar hur resten av vintern kommer att te sig för Roslagsbanan?
Idag ska jag försöka att gå hem något tidigare, men vi får se hur verkligheten ser ut....


Kommentarer
Postat av: Vera

Självskanning säger jag bara. Självskanning. Min räddare mot stressen ;) kram

2012-10-26 @ 12:06:52
URL: http://www.sylvassavera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0