inte bli sjuk... inte bli sjuk....

... attans också... 
 
Å så vansinnigt sjuk dessutom....
Idag var annars en sån där dag som jag sett fram emot.
Lite vanligt jobb på förmiddagen, en lunch med Malin, som hade tjänsten jag har nu. Vi båda skulle på samma utbildning för collectum.... Senare mot kvällen är det kräftskiva med arbetskamraterna. Nu blev det ingenting annat än iboprofen, nässpray o apotekets näsdukar. Raklång i sängen under täcket. Huvudet värker o snoret rinner, det finns ingen mirakelmedicin, det är bara att vänta ut förkylningen... BLÄ!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Du oxå... vad har ni för baciller i "storstan"?
Själv känner jag mig frisk och kry

Krya på dig kära syster
Kram

2012-09-13 @ 19:14:48
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0