kunde inte riktigt lägga band på mig....

 
klev av tunnelbanan vid tekniska högskolan och en man i åldern omkring 45,välklädd men helt utan hyffs i kroppen. Att det är trångt i stockholms tunnelbana vet ju alla. Men alla är medvetna o vanligtvis rätt toleranta o ber om ursäkt om man kliver inom någon annans sfär. Denna mannen verkade tycka att jag var osynlig. Vilket jag å det skarpaste ogillar. Jag stegade precis bakom då jag på vett o vilje slängde fram min högra fot att den liksom gick emot hans vänstra så att han snubblade till en aning, då bad jag snabbt som tusan om ursäkt, men menade det inte alls ... jag kände verkligen hur hornen växte ut. Hur omogen får jag lov att vara egentligen?

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är som en huggorm :D

Det är helt ok att vara en "sån"...men bara ibland och du bad ju faktiskt om ursäkt ;)

Kram

2012-09-06 @ 21:03:59
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Vonne

Haha rätt åt honom, precis så barnslig får man vara iblan :)hihi

Tack för tipset om blogg-setup i mobilen..eller min nya älskling Iphone :)ojojoj så förälskad jag är! :)
Kram

2012-09-07 @ 06:45:48
URL: http://www.vonnes.blogg.se
Postat av: Lena

Men Anna då!!

Kram

2012-09-07 @ 13:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0