fredag

Jösses så trött jag var på väg hem från jobbet idag. Satt på Roslagsbanan och nickade hela resan. Typiskt att jag just idag lagt in att Varre skulle ridas och Mercy longeras... Red Varre gjorde jag, men Mercy fick vila... jag orkade bara inte. Hemma i soffan var jag 21.30 - helt galet trött! idag fick jag sällskap av Gesa och hennes Isisskäckvalack... Nu har jag funnit vägen till en skaplig klätterbacke :-)... klockan har slagit om till att bli lördag och trots trötthet och slummer sitter jag kvar framför tvn och kollar på ncis av nån sort :-)... Men nu tror jag att det får vara nog :-) Nattis!

Kommentarer
Postat av: Vonne

Ja du fredagarna må vara bästa dagen på veckan, man har ju hela helgen framför sig. Men herregud så trött man är.. Kram

2013-04-27 @ 11:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0