lördag...

... och sällskap till stallet av Elin.
Lunch och sedan lite ridning för Elin på Varre, medan jag longerade en nästan flegmatisk Mercy.
Elin red först ut och sedan en kortis på ridbanan. Satte upp två läga hinder som studs. Elin sa att Varre var ovanligt lugn och sansad fastän det rörde sig om hoppning, inte alls som hon brukar, dvs tagga till och bli stark som en oxe.
Jag försökte mig på att både fota och filma, men vad det blev av det hela har jag ingen aning om... Får se över vad det blev - en annan dag :)
 
Till em/ kvällen åkte vi till Rydbo för att fira Zandras 20årsdag... Hon fyllde förvisso år  i tisdags men det var knappast någon bra dag att ordna fest på. Alla gamla tidigare kändisar var där, tror faktiskt att det bara var en ny bekantskap i form av flickvän :) ... Alltid lika trevligt att träffa dem. Klockan var bara barnet då vi åkte hem, ca 21. Hoppas att allt det trevliga fortsatte.
Nu bli det sängen för min del ... nattis!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att ni kom och förgyllde Zandras dag! Jodå visst fortsatte det..till halv tre närmre bestämt. Men då hade jag givit upp för längesen. Men det var hopplöst att försöka sova.. Kram

2013-04-21 @ 17:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0