Planering (v.17)

... är ju ingenting som jag ägnat min fritid åt i några större drag. Men jag har börjat att inse att jag måste nog ha en plan för att få veckorna att gå ihop och för att inte ge min spontanitet alltför stort utrymme...
Jag börjar med en väldigt enkel planering utan att specificera VAD jag ska göra, det är en helt annan planering som ska till då...

Måndag - Mercy longeras 20-30min

              - Varre vila

Tisdag   - Varre ridning

              - Mercy vila

Onsdag - Varre ridning

             -  Mercy longering/ lösgaloppering på ridbanan ( om det inte är lektioner bokade)

Torsdag - Varre vila

              - Mercy  vila

Fredag   - Varre ridning

              - Mercy tömkörning/ lösgaloppering på ridbanan (om det är en bättre dag på ridbanan än i onsdags)

Lördag/ söndag - båda hästarna vilar - vi åker o grattar pappa :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Vonne

Det tror jag är bra för dig med en plan, då vet du vad du har framför dig och vad hästarna har gjort. Men jag vet själv hur svårt det är med stuktur i tillvaron, men oj så mycket lättare livet blir när man får till det. Ha en trevlig helg med mor och far :)Kram

Svar: Tack Vonne :) Kram!
☼ Anna ☼

2013-04-22 @ 13:56:52
URL: http://www.vonnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0