solen skiner :-o

... just nu i vart fall. Men kallt är det.
Drog iväg med R till Börjes i Bro i söndags (igår). Jag hade bespetsat mig på ett par ridjeans, eller ett par klassiska badbyxor om de av någon händelse inte skulle finnas. Tyvärr fanns det ingenting av vårens sortiment i butiken, vilket jag tycker är märkligt . Katalogen kom ju för länge sedan. Och man tittar på mitt exemplar ser den redan ut att vara ett par år gammal. Den har hunden legat på, jag bar den lite ovarsamt så några sidor hänger på tvärsen och så är den såklart bläddrad i. köpte en bok av Jens Fredriksson... - "unghästen någonting", en grimma som var tokstor, men i
klädväg följde det inte ens med ett par strumpor.... hundkudde till Asta och kattsand till Ada....





Dagens inlägg pryder jag och Mercy. Fotograf Elin i torsdags :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Badbyxor ? Undrar hur det kom sig?... Menar ju ridbyxor såklart

2013-04-08 @ 16:48:53
URL: http://obergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0