Bildbomb :) (söndag)

 lindmans.blogg.se
Malin & Henke på fm-fika....ett försenat födelsdagsfika. Jag fick en fiiiin morgonrock, så nu kan jag pensionera min gamla, urblekta rosa.... (Hittade förresten rester av den gamla rosa ute på ängen idag. Rester då jag häromdagen behövde gå ut och knacka lite på Asta som inte lyssnande på inkallning, )  
 
"Morgonrocksfras"
 
Hundrumpor
Saras Emmi
 
Bollek på Ängsholmsbadet... Malin, Fabbe och Elin...Straxt innan vi lämnade badet kom Vera och Filip.
 
Jag och Mercy innan ridlektionen - spänd förväntan (iaf hos mig)
Foto. lindmans.blogg.se
 
Mercy
Foto. lindmans.blogg.se
 
Trav med lättridning 
Foto: lindmans.blogg.se
 
Sara  & Quick-Step
Foto. lindmans.blogg.se
 
Elin i fotoläge :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Morgonrocksfras :D
Vilken tur du fick en ny "morrock"

2013-08-05 @ 12:20:37
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Vonne

Vilka härliga bilder på er och hästarna! Så glad att ni verkligen fått den härliga hästsemester ni önskade. :)) Kram ❤

Svar: Ja, vi har haft en fin-fin vecka... Lite synd på Saras "rävben" bara. Kram <3<3
☼ Anna ☼

2013-08-05 @ 20:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0