dagens rörelse...

... framåt marsch!
 
Idag gick vi (Raoul, jag och hunden) 5,12km på 58:58min.
Förbrukade 372kcal
Medelhastighet 11:31
Sämsta km tid 13:01 (1)
Bästa km-tid 10:18 (5)
 
Ska jag orka dokumentera på det här sättet?
Den mer riktiga frågan är snarare om jag orkar hålla i mina promenader?
Kan nog bli lite tungt. I morgon börjar jag att jobba igen. Tillbaka till verkligheten. Känns inte som om jag varit ledig just någonting...
 
 
 
Idag kände det faktiskt i kroppen. Det var rätt tungt, men jag tror också att vädret påverkar. Lite varmt och småklibbigt, ska det bli regn?
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag känner likadant...
Hur ska man planera med jobb, hästar?
Kanske hålla sig till helgpromenader?
Två promenader i veckan är bättre än ingenting alls..?
Just nu håller jag på att övertala min M... hmmm... går sådär...
Kram

2013-08-11 @ 14:41:17
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Vonne

Vad duktig du är! Det är väl lite av en prioriteringsfråga att hinna röra på sig, och man dör gärna i soffan när man får lite tid över. Men på ynka 30 min hinner man en genomkörare, och med tiden kommer ju energin :-) Kämpa! :-)

2013-08-11 @ 18:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0