Fredag...

.... Jobbade såklart... Men gick i skaplig tid. Har ju hur mycket som helst att göra men jag valde ändå att inte göra fler än max 7 arbetstimmar... Jag får väl jobba skiten ur mig nästa vecka istället...
 
Till stallet for jag. Borstade och mös med mina mjuka mular. Mockning behövdes inte då de hade sovit ute under natten.
Hade siktet inställt på att rida med Pia, men hon hade fastnat med att rengöra badrumsavloppet vilket hn abslout inte ser som en arbetsuppgift som hon ska behöva göra ;) ... Nåja ridningen uteblev, men det är ju inte hela världen. 
Hästarna fick även i natt leva campingliv. Varre såg väldigt trött ut, så lite dåligt samvete fick jag när jag tvingade ut dem igen. Men eftersom jag idag är på väg till Gävle för att grattulera Raouls pappa som fyllde år den 9/8 så var det lite bekvämt att slippa åka upp och mocka på morgonen. Men i natt ska de få komma in.
I natt ska dessutom Elin springa Midnattsloppet. Starten för hennes grupp går 22:55 (idag lördag)
 
Nu lättar vi ankar .... Mot Gävle!

Kommentarer
Postat av: Quila o Ronja

Att få mysa med härliga,
mjuka mular, det kan jag bli lite avis på ;-)
Måste vara så där härligt avkopplande,
efter en "tuff" arbetsdag/vecka.
För att inte tala om doften i ett stall! Underbart!
Ang. parken jag skrev om, så är förändringen total!!
Har väl mest sett ut som en byggarbetsplats tidigare.
Ha en fortsatt skön helg 😊
Kram
Susanne

2013-08-17 @ 15:38:26
URL: http://quilaoronja.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0