Fredagsmys...

... Blev middag innan stallet igår. korv i tunnbröd med mosad potatis, smör och sallad... Hur gött som helst.
 
Jag tvingade på Sara min säkerhetsväst, med tanke på hennes revben och sedan tvingade jag henne att rida Varre, som en premiärtur, bara för att hon skulle få känna hur det känns med västen på... OCH inte minst för att jag tror att västen ger stadga åt det revben som redan gör lite ont. Man håller liksom grejorna lite mer på sin plats.
 
Det gick iaf HUR bra som helst. Vi fick även sällskap av Pia och Bella - mitt i  natten för Pia som inte var hemma förrän vid 21-tiden.... När vi var hemma? ... si sådär 22.30 :)
 
Bilder? ... Eh.. Nää.... Elin var ju inte med, så det bidde inga. Idag kanske det kan bli ... Före och efter i vart fall.
Nattaridning är betydligt nyttigare än nattamackan... och vilket fredagsmys sen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0