igår...

( verkar bli en allt vanligare rubrik)
 
.... Hann jag inte ens snubbla in ett inlägg efter stallet.
Huset fullt och vi var vekligen hungriga som vargar hela högen. 
 
Raoul hade som vanligt ordnat med middag. Jag tror tamej17 att han överträffar sig själv varenda gång. Vansinnigt god älgstek och "salladspotatis". Till efterrätt ( mamma bakat) blev det en plommonkaka med vaniljvisp.
 
 
Igår var vi  (Elin,Sara och jag) iväg till Hööks och Horze. Hööks kändes sisådär, iaf för in del). Hittade ingenting som jag kände att jag ville ha.... Kilade in på Horze. Där var det lite rea kvar. Sara provade säkerhetsvästar. Jag tror att hon gick igenom allt som fanns i butiken, innan hon slutligen hittade en som passade.Det gjorde ju ingenting att den dessutom låg på rea till halva priset. Rena rama kapet.
 
Sedan kom mamma o pappa.
Mamma har drabbats av ett virus i sin dator, så Raoul håller på (jo, fortfarande) att ta bort infektionen.
 
Till stallet for Sara och jag ensamma.
Elin kände att hon behövde städa sitt rum om hon skulle låna ut det under natten.
 
Inga bilder från gårdagens runda. Vi blev lite stressade av att hinna hem på rätt sida av dygnet.
Vi hade ju kunnat välja at ida lite tidigare på dagen för att slippa stressen. Men det är gött att ta det lugnt på morgonen och mitt på dan har det varit så varmt, så varmt.
 
Idag....
 
...får vi se allt se vad som händer :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0