fika...hundpromenad....bad....ridlektion och NU...

... Vin, chips och film... Eller ja... Ett kriminaldrama på kanal 8 :)
men innan  dess, kommer här dagen i bilder ( med viss stödtext)
 
... TYPISKT!!!!
Jag kan inte ladda upp några bilder :(
 
 
Berättar om dagens riktiga glädjeämne istället...
 
Idag red jag lektion för Isabelle. Hästen var Mercy.
De kändes toppen, trots en lättare oro till en början. en vi skrittade och travade oss igenom dryga halvtimmen. Jag känner mig så himla glad :)  Det kan tänkas låta larvigt. Men om jag säger att jag för en månad sedan inte red honom över huvudtaget. Kanske det säger en del?
Återkommer med bilder när det fungerar.  Elin var med och fotade så det finns även bilder på Sara och Quick-Step :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vonne

Vad kul Anna!! Vilken seger för dig :-) kram ❤

Svar: Jaaa,,,, Jag är så lycklig :D
☼ Anna ☼

2013-08-05 @ 06:19:28
Postat av: Vera

Det var jättekul att träffa dig igår, tycker så mycket om dig! Ni får komma och kolla in huset någon dag! <3 kram

Svar: <3 <3
☼ Anna ☼

2013-08-05 @ 07:19:23
URL: http://sylvassavera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0