god lördag...

... idag mina vänner åkte så äntligen gardinerna ned :-o.... Ja, jag vet... men hör o häpna i år kom vanliga gardiner upp i samma övning...
Nu borde jag vara på väg tull stallet, men jag sitter u soffan o kollar slalom, kollar o kollar, sitter i soffan o tvn är på.
Tänkte ta mig en tur till hööks för att prova ut i köpa mig en säkerhetsväst,, vilken jag utan aldrig kommer att sätta mig på unge herrn... fick tips av Pia att köpa en outlyne som tydligen ska vara väldigt sköna (?)...




Men jag är även städgeneral inför morgondagens årsmöte för wfrk . Måste kolla att den gamla klubbstugan på Nibble är ok att ha ett årsmöte i... Undrar förresten hur det gott för Nina med granskningen av räkenskaperna? får nog ringa henne.

Ordningsföljden idag...
1. hööks
2. stallet
3. städa klubbis
4. göra årsredovisningen klar samt att skriva ut en hel drös med kopior..

Äta middag ska jag också hinna med...
....vi ses då :-)



Kommentarer
Postat av: Vonne

Oj oj Anna! Hur ska du hinna med allt det där?! Bara hästarna tar ju massa tid. Ha det gött! Kram <3

2013-02-16 @ 17:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0