jamen go morron...

... de var det det... små ynkliga timmars sömn. Insomningen sabbades av det sena smset igår kväll. Det var även anledningen till det tidiga uppvaknande jag gjorde idag, kl 06.08. Kunde inte somna om, låg och lyssnade på den som kunde sova i dryga timmen innan jag gav upp. Ryggläge på soffan och tyvärr stod godisskålen kvar, så jag har börjat morgonen med smågodis, illa - riktigt illa. Jag som brukar säga till barnen om att äta frukost först. Fast det är klart, då är ju alla redan vakna. Risken att jag stör någons sovmorgon är ju överhängande eftersom jag, enligt alla i hela hushållet, slamrar så hemskt. Tänk vilken hänsyn jag visar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0