det blev en toppensöndag :)

... Fast vem hade trott det då jag vaknade på morgonen?
Snustorr i munnen (snarkat?) en huvudvärk som ingenting verkade bita på. Kom då på att jag inte druckit kaffe sedan lördag morgon = abstinens? Raoul, godingen, fixade kaffe med (urk) socker i... Ja, det smakade förfärligt illa... Tog ett par munnar och dök under täcket... "drick medan det är varm iaf" sa min kära make. Så vad gör jag? Jo, dumskalle(!!!) sveper i mig kaffet, blir naturligtvis illamående. Får ligga på badrumsgolvet i ca en nanosekund innan kaffet kom i retur... Vidrigt! Men huvudvärken släppte så något gott kom det ur den vändan iaf. En stund senare blev de frukost och allt var "back to normal" igen.Så skönt!
 
Stallet blev en timme senare än först beräknat. Men väl där bestämde jag mig för att rida min häst. Om så bara i skritt ner till Frösviksbryggan och tillbaka. Varre kändes pigg och hon ville allt annat än bara promenera då vi vände hemåt... pigg och glad gjorde det mig glad... Gladare ändå var att Elin idag var så supernöjd över att hon kunnat rida Mercy ordentlig. Förmodligen med Isabelles ord ringande i öronen, men det gör ingenting.
 
Min fina ♥ i dagens mest underliga häftiga snöffall som varade i ca 5 minuter innan det blev sol igen....
 
 
Men vi skrattade gott i sällskap med Vonne på Rydbo idag då vi hälsade på... Jösses vad vi skrattade. Lill-Elin och Emmy dök också upp och berättade om allt (?) som hänt sedan sist. En liten musikalisk uppvisning blev det också. Jag harinte laddat upp filmen (lat), men knycker gärna från Elin som även hon filmade. Jo vi kiknar av skratt... :)
 
Underbart att äntligen få träffa Vonne igen... och även sköningarna nedan :)  ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har lyssnat på "skönsången" (även Elins blogg) det hörs att ni har kul. En skön ridtur fick du också.
Kram

2013-01-21 @ 12:24:45
URL: http://frusundstroms.blogspot.se
Postat av: Sandra

Kram på dig tyvärr missade jag dig ligen låg tvär sjuk hela helgen :( ..... Saknar dig....:)

2013-01-21 @ 16:10:24
Postat av: Vonne

Ja herregud vad dom kan hålla låda tjejerna :-) Kul att ni kom förbi <3

2013-01-22 @ 13:36:37
Postat av: Lena

Ledsen att jag inte hann komma då ni var där.
Ni är saknade!
kram

2013-01-31 @ 10:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0