jaha...

... vad gör man nu då?? Stallet är avklarat under dygnets ljusa timmar :-o. Elin är o jobbar, jag ska hämta henne senare - när det nu blir...
Middag har vi ätit och jag SKA INTE äta en massa godsaker... Det är bara så helvetes svårt att låta bli. Lättast är det ju förstås att låta bli om inget finns hemma, men det gör det ju naturligtvis.
Vinterstudion (?) med herrarnas skidskytte på TV... jag blandar blogg med lite surf på diverse olika hästsidor på nätet. Kollar om det möjligen kan finnas någonting som jag saknar.
Med en snabb, liten koll i börsen så har jag nog allt jag kan tänkas att behöva - vilket är oerhört trist. Men denna månad är ju också känd för att vara årets fattigaste...

Vad har ni för er en lördagkväll som denna? ( som om jag på allvar förväntar mig ett svar på frågan... :-o )


Kommentarer
Postat av: Vonne

Jag pusslade med familjen och samtidigt slökollade på tv.Sjärnorna på slottet är riktigt kul denna gång inget jag brukar titta på annars. Jag saknar dig min vän, hoppas ni har det bra! Kram

2013-01-13 @ 16:55:13
Postat av: Sara

Hmm... i lördags... Slog jag ens upp datorn då?

Kram

2013-01-15 @ 08:31:58
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0