gårdagen....

..bjöd på jobb.... Hemmavid alltså och som transportör. Bil o trailer till Ikea för att hämta Malin o Henkes kök. Skulle ha varit där vid 12-tiden, men med lite bök o stök blev det förseningar på 2 timmar. Min lilla visit ut till Eva fick jag avboka. Allt var urlastat och jag var hemma vid kl17 ca. Då skulle jag upp till stallet också. Jag hade inte hjärta att ringa Kerstin för att be henne kolla mina hästar med så kort varsel. 
Sedan kom Malin o Henke på middag. Jag drack vin o blev trött o ögat, så medan Malin, Henke, Elin o Fabbe spelade kort rätade jag ut kroppen på soffan o somnade. Helt ofattbart! Men inte direkt någon överraskning ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0