Idag...

... gick det som en dans...
 
Varre fick vila tom från borstningen :O Kollade hovarna och att hon var hel förstås... men ren? Nääe... Verkligen inte. det kanske ger sig till i morgon?
 
Mercy fick idag dressysadeln på, i vilken jag longerade honom. Såhär i efterhand ångrade jag att mig att jag inte tagit med helmus och säkerhetsväst, för då kanske jag hade ridit .Fastän jag var ensam i stallet. Pia hade brådis hem till en pissabeställning :)
 
Mercy var jättefin på linan idag... han fick ett par korsgalopper i höger varv och vid ett tillfälle orsakade obalansen ett par krumma språng, men annars var han väldigt lyhörd och fin. Vi avslutade passet med en promenad på rundbanan som går runt vinterhagarna. Mercy var en cool kille idag :)
 och det är sådana här dagar som hoppet sprirar :)
Önskar bara att jag kunde göra mer än en sak åt gången. Tänk om jag kunnat fota eller filmat så att ni alla sett hur fin han faktiskt var ...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0