glad påsk!




... Har ni gjort påskfint hemma?
vi har det inte. Det är jag alldeles för lat för. Fast i stallet har Kerstin gjort fint i fikarummets lilla fönster....




Mitt och Varres ridsällskap uteblev igår, då Bella fått en spark mitt på knät. Ett hål blev det och en skinflik som sitter och vinkar. En lättare hälta naturligtvis, vilket gör det olämpligt att rida.
Igår blev det en ensam tur i skogen... ensam o ensam... rena rama viltsafarin , som vanligt i skogarna på Bogesund. Kamera hinner man ju sällan få upp i tid och det kanske heller är att rekommendera. Men en sitta-på-hästryggen-bild lyckades jag med i det soliga vädret.




Kommentarer
Postat av: Vonne

Ser härligt ut, själv ligger jag på soffan och hostar :-( Kram

2013-03-30 @ 11:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0