Härlig förmiddag...

... efter att ha startat tvättmaskinen, skickat iväg gubben på möte, sorterat kläder till klädinsamling och rensat handfatsavloppet i badrummet (yummi och sen hade jag av en nagel) tog jag Asta på promenad i härlig höstsol. Det har varit frost inatt så det frasade sådär härligt i gräset på vissa ställen.
 
 
Fina, nyanlagda lekparken passerade vi på vår promenad...
...Undrade var alla barnen höll hus, Men så kom jag ju på att klockan är ju inte mer än 09.30...
 
Under promenaden hann jag tänka en hel del... Tex på var min grå fleecejacka med windstopper kan ha tagit vägen.
Elin hade ju ingen aning om var den kunde vara, Sara, syster-yster som typ aldrg uppdaterar bloggen nu för tiden, hade den inte kvarglömd i Flen heller... I stallet på någon mysko krok är inte att tänka på. Då hade nämligen Pia frågat om den verkligen ska hänga där. Känner att jag har koll på vad jag har i stallet (värre är det hemma).
Nåväl, fick för mig att gå igenom alla IKEAkassar med hästtäcken, som jag för övrigt måste lämna in på tvätt. I Kasse nr tre hittar jag jackan OCH en annan härligt ljusgrå fleecetröja. Så snart tvättmaskinen är färdig med ytterligare ett urvuxet ytterplagg och ljusblå benlindor ska dessa få sig en rundtur i maskinen. Som jag saknat jackan :)
 
DEN jackan är det...  (Elin och Mercy då vi var iväg och provred honom i februari 2012)

Kommentarer
Postat av: Susanne P

Kul att du tittar in till mej och jag kände liksom igen dej, men ändå inte. Men sen fattade jag att du är syster med Sara. ;)

Det där med avbrutna naglar är inte roligt. Inte alls.

Kram

2013-11-11 @ 21:06:10
URL: http://www.susannep.blogspot.se
Postat av: Vonne

Just den jackan är du Anna, när jag tänker på dig har du den på dig :) Kram

2013-11-13 @ 11:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0