Lördagen....

... Med viss avsaknad av sovmorgon. Vaknade med huvudvärk och kom på att jag inte drack något kaffe på hela fredagen... En treo och sedan 2 koppar kaffe och en stadig frukost. Sedan var jag på banan igen.
 
Stallet fick bbli en tidig övning, åkte redan vid 11-tiden. Vi skulle ju träffa Raouls mamma, pappa och syskon med respektive... Men Roland var risig så han var kvar hemma och Sobia har utlandstjänst och befinner just nu i Jordanien. 
 
Hästarna verkade att må bra. Tvingade i dem en varsin morot då jag besökte dem i hagen innan jag åkte hemåt.
 
Middag intog vi på Clas på hörnet.
Jag var förberedd på julbord som jag inte alls var sugen på- Tycker att det är något förtidigt. Blev glatt överraskad då det visade sig att så inte var fallet. God mat, gott att dricka och trevligt sällskap. Mätta och belåtna då vi reste oss från bordet.
Hemma i hygglig tid omkring 23.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0