Nu är han hemma igen

 Satte klockan på 06.20 vilket jag tyckte var med god marginal om ifall att planet skulle landa lite tidigare än 07.30...
Kontrollerade hur det såg ut tidsmässigt och ser till min förvåning att han redan landat. Jag fick inte ihp det riktigt. På swedavia står det att planet skulle ha landat 06.30...dessutom hade det landat redan 06.10... Fick lite brått som ni kan förstå...
Men klockan 07.06 stod jag utanför terminal 5... Rätt bra marscherat ändå måste jag säga.
Frukost har jag ätit, nu är kaffet slut och det är jag också. om jag åker och handlar kaffe nu så kanske jag kan få ta en liten kraftsömn sedan?
Skönt att han är hemma igen och skönt att det är fredag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0