småplock, tippen, krattning av ridbana, hästarna och Rydbo

 
... Å nu är jag så totalt slut som människa.
Tippen och småplock på fm - trist men skönt att det är gjort. Mer småplock i morgon ( om jag orkar lyfta armarna)...
 
Krattning och Rydbo em...
 
Träffade gamla godingar idag...
Emilie B, Tinka, Natta, Miccan.... Mie var naturligtvis där, Olle och Kattis...
Jag lämnade ifrån mig lite särskilda inbjudningar till WFRK´s julbord den 4 dec.
i RF rammade jag Sandra och Mian. Sedan rammades jag av "LIll-Elin" som ringde till mamma Lena som dök upp.
Gud så länge sedan jag var på Rydbo och åh vad jag saknar alla människor.
 
Krattningen av ridbanan tog all energi idag. Jag krattade kanter i nästan 3 timmar tillsammans med Clas och sedan även lite finlir med Pia... Jag hade gärna varit den första som red på ridbanan efter allt arbete vi lagt på den idag. Men efter mockning och totalsanering av 2 leriga hästar var liksom orken helt slut... Inte så himla konstigt kanske. Frukost, en banan och en morot, en kopp kaffe var allt jag åt på hela dan.
Och nu, mina kära vänner, ska jag sova :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

<3 <3 <3

2013-11-14 @ 12:00:30
Postat av: Tinka

Kul att se dig.... tråkigt att vi inte kan rida ihop någon gång... eller så kan vi det... kanske nästa vår/sommar...

Svar: Längtar efter sällskap :) Både att rida med och att fika med Kram!
☼ Anna ☼

2013-11-15 @ 09:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0