söndagen igen...

Detta inlägg blev visst aldrig publiserat ... 
 
Träffade även  mina gamla gamla godingar i söndags...
 Vonne, Zandra, LillElin, Robert och Lena och Emmy...
Elin red en pay & jump, 90cm,  på Fornboda.De har blivit så himla duktiga :) 
 
Fika i solen :) Gött!
 
 
 
 
 
 
 
Vissa av bilderna önskar man liiite mer av fotogafen... typ tajming....
 
... zooma kanske?
Oupps... lite sent tagen bild.... Skottkärran i fokus :O
 
Ojdå... förtidigt...
 
hmmm.... en landningsbild minnsann....
 
Tack o lov... en bild med hygglig zoom, lite suddigt men med ekipaget rätt över hinder.... Bra där Öberg!
 
 
 
En jättetrevlig eftermiddag i trevligt sällskap :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vonne

Titta där är vi ju :) Det var kort men trevligt! Kram

2013-11-27 @ 21:24:34
Postat av: Vonne

Haha.. Nä jag behöver ingen rullator jag ska ju ut och röra på mig så mycket som möjligt, och sen vila i högläge. Blir bara så förbannat stelt med bandaget. I kväll får jag ta bort det och duscha, underbart!!

2013-11-28 @ 11:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0