tick- tack...

tiden verkar fly ifrån mig. På måndag, dvs i morgon börjar jag att jobba igen. Tre veckors ledighet har verkligen galopperat. Vila har det inte varit direkt. Jag har inte sovit en hel natt på så länge att jag faktiskt inte vet när jag gjorde det sist. Det tär hårt på den nu 46år gamla kroppen. Om jag har tur blir det 3- timmarsintervaller, men ofta vaknar jag varannan timme.

Bil o släp gick föresten igenom utan anmärkning, så jäkla skönt. Men Clas tror ändå att jag behöver byta nån grej i draget för att inte släpet ska bromsa sig då jag backar. Jag är inte helt med på vad han menar, men jag förstår mycket väl att något behöver justeras/bytas ut för att det inte ska vara så satans svårt att backa.

Igår var vi till Gävle o grattade svärfar som firade sin 86e födelsedag.
Hela tjocka, kvarvarande, släkten kom, med undantag av ett par stycken.

Hade fixat blånaglar, och se vilken färgmatchning det blev 😀




När vi kom hem stod Asta på köksbordet. Undrar hur länge hon varit där? Elin gick hemifrån vid 17-tiden och vi kom hem vid 20:30. Inte lätt när synen är begränsad och inte törs ta sig ner själv, men upp fixar man lätt 😀




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0