weekend

Nu äntligen har jag bytt ut min header... Ut med julen nu :)
Jag har även ÄNTLIGEN!  slängt ut julen här hemma också (granen åkte dock ut  vid nyår).... Lackade ur på att ingen, absolut ingen verkar bry sig. Tänkte vänta ut och se hur länge julen får stanna. Men eftersom ingen verkar bry sig så skulle vi nog haft jul året runt...  -Pinsamt!
 
Idag (söndag 2 febr) har vi födelsedag här hemma. Fabbeluringen fyller hela 18 år... Lillskiten har blivit en storskit ;)
Grattis på din dag Fabian!
 
I fredags var jag rätt sliten, mycket nytt och en del krångel på jobbet - såklart, så när jag väl kom till stallet ordnade jag bara till så att Varre och Mercy hade allt de behövde inför natten sedan åkte jag hem igen.
 
Idag regnar (!!!!) det, hur vidrigt är inte det?
Hur halt kommer det att vara efter Bogesundsvägen tror du? Rena isgatan skulle jag tro...
 
Idag hade jag tänkt att redovisningen fr WFRK skulle lämnats till föreningens revisor, men det kommer jag inte att hinna då R tog min bil och åkte med Fabbe för att shoppa. Contacts sport (?) skulle tydligen ordna med försäljning  i Bergshamra, så det var dit de åkte. Få se när de behagar att vara hemma igen.
 
 
 
 well, well... Laddar för att få åka till stallet, Känner att jag både vill vara ensam och ha sällskap. Jag får inte riktigt ihop just det där... Men jag känner mig skapligt irriterad just för tillfället... Det är jag alltid innan jag väl bestämt mig för vad jag ska göra - vad JAG vill göra....
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0