Dagens överraskning...

... "På riktigt"  - som så många brukar lägga till för att verfkligen understryka innebörden ;)
 
Dagens bild (fastän jag inte brukar ha någonting som ens kan falla i närheten av en sådan kategori)
 
 
 
Idag var det dagen "D"... Jag skulle in för att signa anställningsavtalet med min nya arbetsgivare... Snacka om förvåning då min konsultchef säger att " vi har tänkt om lite när det gäller dig och din anställningsform.". "Vi vill faktiskt ge dig en provanställning istället för en projektanställning".... " Hur känns det för dig"?
Lagom lång i ansiktet av förvåning frågar jag hur de då hade tänkt... Svaret " Jo du har ju arbetat för oss tidigare - dock inte i samma roll, men vi känner så stort att du har så mycket att ge och att "V" , vid din tidigare anställning hos oss, varit så nöjd med dig som konsult för oss att vi vill ha dig kvar... Du har ju haft det lite jobbigt också den senaste tiden - vi känner för dig".
 
Jag var helt klart förberedd på att det skulle bli förändringar och/eller tillägg som inte funnits med vid tidigare samtal - men jag hade verkligen inte räknat  med detta...
Från arbetslös till anställd - galet vad bra det känns just nu :)
-  i morgon börjar jag att jobba.... 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Många kramar skickar jag till dej, hörde på rösten när du ringde, att du var jätteglad, LYCKA TILL...
i morgon börjar det!!!

2014-01-27 @ 15:42:31
Postat av: Vonne

Men vad kul!! Grattis! Hoppas det blir riktigt bra nu :)) Kram

2014-01-27 @ 18:49:19
Postat av: Sandra

Grattis vännen :) där ser du hur bra du är!! många långa kramar på dig! & lycka till :)

2014-01-28 @ 10:47:00
Postat av: Åsa K

Grattis vännen!
Ja det var väl rädda för att någon annan skule sno dig.
Jag hade nog rätt i det jag skrev på fb för ett tag sedan :)

2014-01-28 @ 15:54:29
Postat av: lena

Åh vad roligt Anna , Grattis!

2014-01-29 @ 09:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0