Galen jobbsökarvecka...

... Kan knappt fatta det... Börjar arbeta som konsult igen för min gamla arbetsgivare. Uppdraget börjar redan på tisdag och på måndag skriver jag på mitt anställningsavtal...
5 intervjer, och två ytterligare möten. Hela veckan har bestått i förberdelser inför vartenda möte. Alla lika viktiga. Det handlar ju om mig och min framtid.
 
Jag har nästan lite svårt att fatta att den kunskap jag förkovrat mig med under åren är så eftertraktad.
Det fullkomligt rockade loss av intressanta arbetsgivare när jag lagt ut mitt CV på Monsters...  I den här veckan som gått är det inte mindre än fyra potentiella arbetsgivare som hört av sig... Alla säger de att min profil är väldigt intressant och de vill ha mig i sitt kontaktnät. 
 
I torsdags fick jag in hela tre intervjuer. Två av dem hörde, så att säga, "ihop" - men på olika adresser.
Jag blev erbjuden uppdraget en timme efter det att den senaste intervjun avslutats.
Behöver jag säga att jag är väldigt glad? :)
 
Jag hade  dock ytterligare en inbokad intervju och den var bokad kl 11 på fredagen. Även denna intervju var ett väldigt positivt möte. 
 
Men det ska bli så skönt att börja jobba igen.
 

Kommentarer
Postat av: Vonne

Vad roligt och skönt att det ordnade sig med jobb, hoppas du kommer trivas :) Kram

2014-01-26 @ 20:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0