god fortsättning på det nya 2014

Hoppas att ni hade ett trevligt nyårsfirande - om ni gör sånt(?)
Vi hade en väldigt lugn kväll hemma. Förkylda och småkrassliga firade gubben min och jag ensamma in det nya året... Ja, med visst inlslag av Fabbe som förvisso höll till på sitt rum hela kvällen.
Ut på baksidan vid tolvslaget, kollade in raketer och lyktor i skyn. Tur att vi har en hund som inte nämnvärt verkar bry sig om att det smäller och blixtrar. Hon var med på baksidan och stuffade runt lös, helt utan stress.
Undrar hur mina hästar haft det i natt? 
 
 
Några planer för det ännu så länge oskrivna året?
Det är hög tid att börja planera... Eller ska man "ta det som det kommer"? Låta kalendern vara en möjlighet till allt som man vill göra utan stora planer? Jag känner att jag har svårt att planera, vilket beror på att jag fn inte har något arbete så till en böran att få ett nytt jobb så får jag se hur tillvaron ter sig.
Jag har dock inte givit något nyårslöfte och det är precis vad jag lovade för några år sedan - att aldrig mer uttala några nyårslöften.... det är också det enda nyårslöfte som jag lyckats hålla fast vid :)
Äldre och klokare kallas det också för.
 
Önskar Er alla ett riktigt fint kommande år ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0