Livstecken :)

Inser att det är en vecka sedan jag sist skrev någonting här :O
 
Sitter hela förmiddagarna med att leta jobb, äter lite lunch och sedan bär det iväg till stallet... och vips... så har en hel dag gått.
Registrerar CV, LinkedIn, söker, kollar och letar.... Men idag ringde ett bolag där jag inte sökt jobb och jag ska intervju på måndag :) Det känns både roligt och en aning skrämmande. Ett intressant bolag kan jag berätta och arbetsuppgifterna verkar styra lite åt det håll jag vill. jag kommer att berätta mer om hur det går då jag varit där.
 
I helgen som gick var jag och maken till Gekås ... - just det... Vi föll för TV-lanseringen. R tyckte att vi behövde komma bort och göra något annorlunda... Haha.... ja och det blev det ju. För hur otippat är inte förslaget att åka till Ullared och att det dessutom kom från maken? :)
Ner på fredag och hem på lördan.
Det spelar inte stor roll vad vi gör min make och jag när vi gör någonting tillsammans blir allt mysigt, tom 35000kvm shopping :)
Fast nu blev det inte så vådliga mängder shopping. Hästavdelningen besökte jag såklart. hittade en väst, ett par strykkappor, ett par handskar och lite annat lull-lull...
 
Just det... på orsdagen förra veckan, dvs dagen innan vi for till Ullared, löshoppade Elise och jag Mercy å ridbanan. Han var så duktig! Han fattade precis vad han skulle göra - utan linor och infångare. Han bara hoppade, sprang lite på hela ridbanan, men inte värre än att det lätt gick att fösa honom mot långsidan där hindren stod. 1 m fick han hoppa, Ville inte exprementera mer än så. Han verkade tycka det var roligt iaf :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vonne

Mysigt att göra en spontan resa så där, undrar om jag någonsin tar mig dit :) Har pratat om det hur länge som helst :)

2014-01-18 @ 22:10:18
Postat av: Mamma

Önskar Dej all tur på måndag, är nyfiken på fortsättningen kramar

2014-01-19 @ 15:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0