Hur mår du?

... Hur jäkla många gånger om dagen ska man behöva besvara den frågan? Från samma personer? Är intresset för min hälsa så rasande stort, eller är det en avstämning av mitt mentala tillstånd? Ständigt oroliga över när det brister? För brustit har det gjort nu. Nu är jag förbannad över hur man åter igen inte involverar mig i vad för beslut som fattas. Jag bor och lever i hop med ett gäng som verkar tro att det är ok att behandla mig som någonting oviktigt till dess att jag behöver bli förbannelse för att få lite respekt. det gör mig ledsen. Så svaret på frågan är... Nej, jag mår inte särskilt bra...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter Inte bra.Sätt dej själv för en gångs skull i FÖRSTA RUMMET !! Många kramar.

2014-07-17 @ 10:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0