inspiration...

Jo, det behöver jag massor i vart fall när det kommer till hästar, träning och självförtroende.
Hittade Lisen Bratts Bratts podd "Ridpodden" Där hon i 6 avsnitt har olika teman med inbjudna gäster. för att nämna några ; Lisbeth Johnson-hästkomminikatör o författare till bl.a boken horsemanship.
Timme Willhelmsson- Svensk dressyrdrottning, och givetvis bröderna Fredriksson i 2 olika avsnitt.
Faktiskt riktigt intressant att lyssna på.
Våga lite mer- utmana dig själv. Så skulle jag nog sammanfatta poddserien.
länk för den intresserade http://sverigesradio.se/sida/avsnitt?programid=4710

En stor fördel är att du kan ladda ner den som Mp3 😊

Så nu läser jag böcker igen... Dessutom håller jag på att författa ett brev till "DendärSvante" som jag skulle vilja se jobba med hästar, innan jag verkligen bestämmer mig för att åka dit med mig själv och Mercy...

Författandet pågår fn mest i huvudet, för jag vet ärligt talat inte hur jag ska uttrycka mig. Lite för rädd att bli tagen för en komplett idiot...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0