knopptajm. ..

med vilket menas att det är dags för att krypa ner i sängen.

Var ut till Åsättra o hälsade på Eva idag. Hälsade på fölet som snart är hela tre år. Helt galet vad tiden går fort.
Vi fikade och försökte hålla oss utomhus mellan skurarna. För gisses vad himlen öppnade sig nu och då.
Men mestadels snick-snackade vi inomhus i närmare tre timmar.

Styrde kosan mot stallet och fortsatte snick-snackandet med Pia. Hämtade in tre blöta sjöhästar från hagen. Assisterade Pia med sadlingsträning av lilla Corven.

Har lite bekymmer som jag inte riktigt vet hur jag ska tackla... Funderar ett tag på hur jag ska hantera ev situationer som kan uppstå. Lite känsligt från min sida. Men jag vill släcka mina funderingar med förklaringar som inte bara är rimliga utan korrekta. Och hur vet jag det?- Tål att tänkas på. Jobbigt med okunskap när magkänslan säger att det nog inte är riktigt rätt... Så fram med böcker och annan expertis. Fråga, lyssna, fråga, läs och fråga ännu mer....

Med dessa förvirrande ord säger jag God natt 😊

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det verkar "kryptiskt" fråga, lyssna ???
Jag har problem med banken, nu har det ändrats igen, VARFÖR ?? Kram från mej !!

2014-06-23 @ 11:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0