hoho...

... Livet ... Jodå tack allt rullar på. och OJ! vilket fasligt tempo. Så mycket som hänt...
 
Årsmöte med gamla Waxhoms Fältrittklubb... och jag valdes som ordförande...
Jag har blivit erbjuden en fast anställning på företaget där jag har mitt konusltuppdrag och jag har atckat ja. Så den 1 april byter jag arbetsgivare - igen :)
Men det största som jag nu äntligen får lov att berätta om är att jag ska bli mormor! Så himla spännande och så himla roligt. Min lilla Malin ska bli mamma. Elin ska bli moster, Jakob blir då givetvis morbror. Helt galet! och jag är inte gammal  - bara så att du vet det ;) 
 
 
Men annars har det mestadels jobbats... Åh herre min je vad jag har jobbat.. Mycket som är helt uppåt väggarna. Men lite störd som jag är så är det ju det jag gillar. Lösa problem, rätta till, strukturera och få ordning... Jag brinner ju lite för det... 
Det har inneburit en hel del övertid nu i februari till hästarnas nackdel. Det spelar liksom ingen roll hur stora planer jag lagt upp om varannandag med pållarna, när man kommer till stallet vid 19-tiden, är trött och finner sig helt ensam i vad man än ska företa sig. Jag nöjer mig gott med att se attde båda mår bra.Trist förståss eftersom jag tycker om att rida, även om jag fn inte har något direkt mål. Skogen är fantastisk att rida i - Helt klart underskattad av många ryttare. 
 
Jag skäms lite över den bristfälliga bloggvård jag haft den senaste tiden. Har jag nu tappat alla mina trogna läsare?
 
Tiden räcker liksom inte riktigt till - men nog tjatat om det....
Nu ska tröttmössan gå o lägga sig - jobb i morrn :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till mormor och grattis till nya jobbet :)

Jag har tidig semester i år... hur blir det med din?
Tänkte en vecka i år igen, det är ju så trevligt, fast jag tänkte mig utan knäckt revben denna gång :D
Kram från systern din

2014-03-03 @ 15:19:19
Postat av: Mamma

Ja, just det, jag blir mormorsmor, känn på det du!!
Men jag har ju åren inne.. Grattis till uppdraget i ridklubben & naturligtvis till nya jobbet. Hinner du andas??? Kramen.

2014-03-11 @ 12:27:13
Postat av: Gun-Britt

Hej Anna!! Så roligt att du ska bli mormor då får du en ny roll i livet det blir mysigt! Grattis till nya jobbet!!

2014-04-02 @ 01:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0