hemma igen...

Landade på förmiddagen igår 6/9. Vi har haft en fantastisk vecka på Kalamata, Grekland. Veckan har varit riktigt slapp. God mat, goda drycker, sömn, promenader, sol och bad.Längtar redan tillbaka. Det känns inte riktigt som färdigsemestrat.Morgonen idag startade redan kl 05:29 av att maken rasslade lite i huset. Idag styr han mot Ljusträsk för en veckas älgjakt, det känns faktiskt lite ensamt vid frukostbordet. Sitter och drömmer mig bort till sol, värme, bad och god mat medan jag äter mina hårda mackor och dricker mitt vanliga kaffe. Nytt för de kommande tre månaderna är att jag idag tog min första morgondrink av Fit Lines basic... Jag fick ingen reaktion idag annat än att det möjligen kliade lite under mina fötter. Kanske underdoserade jag med activize?
ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0