Gott Nytt År, Nu bläddrar vi i almanackan för 2015 :)

Hejsan,
 
Gott Nytt År alla godingar där ute. Hur har ni haft det i jul? Hur var Nyår?
 
Vi har firat väldigt lugnt. Mestadels bara maken och jag. Julafton kom Malin, Henke och Edgar ch så Elin såklart. Grabbarna firade med Eva och sin mormor och morfar som rest hit från Ungern. Jakob firar inte jul med oss. Det är förstås väldigt tråkigt att inte få ha alla sina barn runt sig vid jul, men detta är hans beslut och det får jag respektera
.
Nyårsafton, var en lugn och skön tillställning med sallskap av maken och hunden. Inga raketer/lyktor eller annat som skrämmer slag på vilda och tama djur.
På förmiddagen red Pia, Elise och jag "Stortallenrundan". Varre var på tårna, men hon är lite rolig då hon är det. Jag är så himla trygg på den gamla damen.  Full fräs i Gammeltjo och det är så svårt att fatta att hon nu ska bli 22 år,
 
Saknar Ni uppdateringar månne?
Hästarna mår bra, maken mår bra, barnen mår bra och barnbarnet mår också bra, Asta hänger med och mår, förutom dålig syn, väldigt bra. Tiden går fort - i ett rasande tempo faktiskt. Snart firar jag och Varre 7 år tillsammans. Edgar blir fem månader och jag ... Jag ska nog fylla 27 år igen mitt i sommarsverige :)
 
EmLi har blivit mamma för andra gången även denna gång en flicka. Hoppas att jag får träffa henne snart <3
 
Jag har ledig tid till den 6 januari. Har varit lite smårasslig ett par dagar, men det börjar nu att ordna upp sig.
Sitter och laddar för att åka till stallet och rida och lite beroende av hur mycket det blåser - ha Mercy som handhäst. På söndag ska jag rida lektion för Lena Danius igen. Ridbanan är väl inte i sitt bästa skick, men det kanske hinner tina upp till på söndag? 
 
 
Önskar Er alla få, men trogna (?) läsare en härlig fortsättning av 2015  :)
 

Kommentarer
Postat av: Vonne

Halloj! Hoppas ditt 2015 blir toppen!! 🎉Kram

2015-01-03 @ 09:56:02
Postat av: Gun-Britt

God fortsättning på det nya året Anna med familj!! Kram från Moster och Leif i Dalom

2015-01-17 @ 10:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0