God förmiddag!

Morgonfodring och utsläpp, uppe med den omtalade tuppen och jag är väldigt trött. Tjejorna spelade musik en bra bit in på natten och det var ett fasligt flamsande en trappa upp.
Men nu sover dom minsann...

Jag har ridit på morgonen -till tanterna o tbx. sista biten fick vi skrittsällskap av  Martina på Aniara...

Jag ska upp rida igen till kvällen, men på ridvolten till kvällen efter klippningen... om jag gör det idag vi får se :)

Varre är sjukt pigg för närvarande. Det verkar finnas hur mycket energi som helst i den damen just nu, därför blir det två ridpass per dag nu några dagar framöver. Ett uteridningspass på fm och ett koncentrationspass opå ridvolten på em/kväll.
Nu går jag in i min sista semstervecka och jag har sjuk ångest över det. Raoul börjar jobba i morgon... usch och fy!

Nu ska jag leta hö... eller rättare sagt hur höpriserna ligger till i år. Det måste vara ett riktigt bra höår i år.... eller?

CU♥


Kommentarer
Postat av: Vonne

Jo då jag fick min plats efter en stadig blick!

2009-08-02 @ 14:02:49
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0