hö är beställt...

... och det är samma pris som förra året... Dyrt tycker jag med 3,12/kg... Men hellre 120kr dyrare på ett ton än att handla av den oförskämda andra liraren som tar 3kr/kg svart och med betalning omgående då givetvis.
Jag har en specialdeal med Lage om att dela upp fakturan på 3 månader om han får köra en full lastbil...
Vilket jag tycker är helt ok.

Så på tisdag får Yvonne och jag hö ca kl 18... Det var inga andra intresserade av Lage-hö så då beställde jag bara för oss två.
Raoul har fullt upp på jobbet med bokslut och möten med facket då dom håller på med stora organisationsförändringar och därmed kommer folk att sägas upp. Så han kommer troligtvis inte att bära hö med mig denna gång.
Men jag har två ess i skjortärmen och det är min stora starka son Jakob och Raouls något mindre Oscar ;) Så det kommer att bli bärhjälp iaf.. och jag kommer ju att vara med... "Märta Muskel" ;)



CU♥

Kommentarer
Postat av: Vonne

Stackars lilla åsnan! Jag tar med mig Thommy att bära hö ;)

2009-08-12 @ 10:48:23
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0